Mijn week in foto's | 15

Dit is de laatste week geweest dat we nog geen sleutel hadden van ons huurhuisje. Ik kreeg mijn nieuwe printer binnen en testte deze meteen uit om een nieuwe collectie stikkers te printen. Daarnaast had ik ook voor het eerst een mondmasker aan en wandelde ik mijn langste afstand op Strava.



Maandag: De maandagavond ga ik altijd wandelen samen met twee vrienden. Vandaag was het heel mooi weer en hadden we blijkbaar goede benen. Hier en daar besloten we telkens een extra lusje erbij te nemen waardoor we uiteindelijk aan 14,6 km kwamen en dit bleek mijn langste afstand op Strava.



Dinsdag: Met een beetje vertraging kwam mijn nieuwe printer aan en deze wou ik uiteraard ook meteen uittesten. Onlangs ontwierp ik een reeks stikkers in het geboorte-thema, welke nu ook te bestellen zijn. Ik besloot dan ook een testje te maken van deze en ik was er zeker tevreden over.!



Donderdag: Af en toe werk ik samen met andere ondernemers. Aangezien het fijn is om dan wel even kennis te maken met elkaar had ik vandaag zo'n afspraak op de planning. Met Charlotte had ik al een project samen afgerond, maar door Covid-19 hadden wij nog niet fysiek kunnen kennismaken. Wanneer het kan neem ik al eens graag de trein. Ik vind het heel ontspannend en het is beter voor het milieu dan dat ik de auto zou nemen.



Vrijdag: Ook vandaag nam ik terug de trein, na een meeting met een klant voor een huisstijlontwerp. Tot gisteren had ik nog geen enkele keer een mondmasker aangehad en nu plots twee dagen na elkaar. Het is toch wel wennen en écht warm zo'n maskertje.



Zaterdag: Samen met mama ging ik even naar de kringwinkel, op zoek naar een nieuw rokje. Door het afvallen van de laatste periode is veel van mijn kleding te groot en dus wou ik graag een nieuw rokje. Ik slaagde heel goed en kocht uiteindelijk een rokje, een short, een shirt én 3 truien. Na de kringwinkel gingen we ook nog even langs de Zeeman voor nieuw ondergoed en daar vond ik deze leuke tapijtjes waarvan ik er misschien wel eentje in de badkamer wil.



Zondag: Net zoals de vorige weken gingen wij ook nu op zondag een rondje geocachen. Aangezien we vorige week een foutje in een berekening hadden gemaakt, gingen we terug naar Oudenaarde om deze cache alsnog te zoeken, maar helaas hebben we hem vandaag ook niet gevonden. Wel vonden we enkele andere caches, waarvan er een paar toch wel heel klein bleken te zijn.



Al twee weken na elkaar zijn wij verbaasd over de mooie plekjes die te vinden zijn in Oudenaarde. We ontdekten verschillende paadjes en straten die we nog nooit eerder gezien hadden, maar waar we toch met enige verbazing voorbij wandelden. Hier zie je mama en mij op zoek naar een geocache in het Liedspark, in het centrum van de stad Oudenaarde.







Reacties

  1. Wat leuk! Geochen hebben wij ook een poosje gedaan, je komt echt op leuke plekken terecht

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes