Mijn week in foto's | 12

Deze week stond voor mij voornamelijk in het teken van ons nieuwe huisje. We hebben veel nieuwe spullen en zijn gaan meten in het huis. Nu we alle afmetingen hebben kunnen we ook op zoek naar de grotere meubels die we nog nodig hebben zoals de zetel, een bed en de kasten. Daarnaast ben ik veel aan het werk geweest en sportte ik een beetje.


Maandag & dinsdag: Deze dagen was ik druk met enkele opdrachten voor klanten. Ik werkte voornamelijk aan geboortestickers, een flyer en enkele andere projecten die verder moesten worden opgevolgd. Tijdens mijn pauzes dronk ik een theetje in de tuin.


Thaise maaltijdsoep

Woensdag: Ons meest favoriete maaltijd van dit moment is Thaise maaltijdsoep, waarvan ik het basisrecept uitschreef. Zoals gewoonlijk maakte ik weer veel te veel, dus nu zit er nog een mooie portie in de diepvries voor een volgende keer wanneer ik eens wat minder tijd heb om te koken.


Onderweg naar de fitclub

In de avond ging ik naar de wekelijkse Fitclub. Tijdens de winter ben ik niet vaak geweest, omdat het dan binnen was en ik dat minder fijn sporten vind. Maar nu is het ideaal om terug wekelijks te gaan en samen met iedereen terug op te straten na het verplicht stilliggen gedurende enkele weken.


Voorgevel huurhuisje

Donderdag: We hadden met de huidige huurder van ons toekomstige huisje afgesproken om eens langs te gaan, zodat we alles konden opmeten. Het bleek een hele klus, waar het is gelukt.!


Plan voor interieur living

Eenmaal thuis kon ik niet wachten om de ruimtes digitaal te beginnen uittekenen zodat we een beter zicht krijgen wat er allemaal past en welke meubels we dus nog moeten zoeken volgens welke afmetingen.


Fietstochtje voor gratis tassen

Vrijdag: Papa en ik haalden al fietsend enkele mooie tasjes op die ik gratis had gevonden via facebook marketplace. We vertrokken met een grijze hemel, maar na 12km fietsen begon het hard te regenen. Eenmaal aangekomen konden we gelukkig even schuilen onder een carport. Op de terugweg hadden we helaas nog veel meer regen en we waren dus behoorlijk nat als we thuiskwamen. Maar mijn thee zal nog zo goed smaken met dat verhaal in mijn achterhoofd.


Homemade McChicken gezond

In de avond maakten we opnieuw de McChicken volgens een recept van Chickslovefood. Deze keer hadden we wel komkommer in huis en konden we dus het recept volledig volgen. Wij zijn normaal geen liefhebber van komkommer thuis, maar in dit recept vinden we het zeker een lekkere toevoeging.!


Projectjes opknappen

Zaterdag: In de voormiddag werkte ik samen met papa aan enkele projectjes. We kuisten mijn barbecue helemaal op zodat hij terug roestvrij is. We poetsten een plantenstaander op zodat deze terug wat minder dof is. En we begonnen de salontafeltjes te repareren, aangezien deze wat gebruikschade aan de zijkant hebben.


SodaStream en kringwinkel aankopen

In ons nieuwe huisje willen wij graag wat meer rekening gaan houden met duurzaamheid en enkele stappen zetten richting zero waste. Zaterdag kon ik onze SodaStream gaan ophalen en reed ik ook nog even door naar de kringwinkel voor wat extra interieur en keukenspulletjes.


Formica stoel

Zondag: Ook vandaag verzamelden wij nog heel wat teedehands spulletjes voor ons nieuwe huis. Mijn vriend mocht onder andere deze stoelen ophalen. Wij zijn op zoek naar meerdere varianten van deze stoelen om door elkaar te gebruiken aan een soortgelijke tafel. Heb jij nog zo'n stoelen of tafel staan.? Laat het mij gerust even weten.





Reacties

  1. Superleuk! Tof ook om tweedehands spulletjes een nieuw leven te geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk huisje joh! Leuk ook dat je zelf zo handig bent om er een digitale plattegrond van te maken. Succes met het inrichten alvast, want dat vind ik zelf altijd een erg leuke klus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke week in foto’s heb je.. de mcchicken ziet er lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Boeken - 50/50 moorden

Low budget | uitgaven juni

Bakken - Mueslikoekjes