Mijn week in foto's | 14

Deze week ben ik precies vergeten om hier en daar eens een foto te maken. Nu was het ook wel een heel gewone week met weinig bijzonderheden. Maar ik ben perfect tevreden over deze week en heb er dus zeker geen problemen mee wanneer het eens wat rustiger verloopt.


Maandag: Ik had een sollicitatiegesprek in Gent. Het was lang geleden dat ik ergens ging solliciteren en dus had ik wel wat zenuwen. Ook was dit voor mij de eerste keer dat ik met de auto in Gent moest rijden, wat het extra spannend maakte. Voor de zekerheid maakte ik een foto van de plaats waar ik mijn auto had achtergelaten, want door de stress zou ik dit wel eens durven vergeten.



Dinsdag: Ik stelde mijzelf even kort voor op mijn sociale media aan de hand van enkele weetjes. Ben je ook benieuwd.? Klik dan gerust even door naar mijn facebook of instagram.

Woendag: Ik was de hele dag aan het werk. De woensdagavond ga ik normaal elke week naar de Fitclub, maar deze week heb ik overgeslaan. Het was al de hele namiddag aan het regenen en ik zag het niet zitten om in deze tijden allemaal samen onder het afdak te moeten sporten.



Donderdag: Ik mocht verschillende plantjes gaan ophalen bij meerdere mensen. Wij zouden binnenkort in ons huisje graag veel planten hebben en een beetje een urban jungle creëren in huis. Aangezien planten vaak duur zijn is het heel mooi meegenomen als ik er soms gratis mag gaan ophalen. De stippenplant vind ik het allerleukste op dit tafeltje, dus hopelijk krijgt het stekje snel wortels.

Vrijdag: In de voormiddag was ik aan het werk en in de namiddag ging ik verder aan de slag met enkele stoelen die nog moest opgekuist worden en roestvrij gemaakt worden. Ik deed twee uur over 3 stoelen, maar het resultaat mag er wel zijn. In de avond ging ik samen met enkele vrienden uit eten en erna nog gezellig iets drinken.

Zaterdag: Ik had heel slecht geslapen en had dan ook bitter weinig energie vandaag. Het werd voornamelijk een dagje zetelhangen, gecombineerd met een klein fietstochtje naar de winkel en mijn oma. In de avond gingen we terug samen met vrienden iets drinken.



Zondag: Na een goede nacht slapen had ik mijn energie teruggevonden en wilde ik graag nog eens een geocache tochtje doen. We kozen voor een stadswandeling door Oudenaarde waarbij we allerlei vragen moesten oplossen. Ergens moet er een foutje in onze antwoorden of berekening geslopen zijn, want de cache hebben we helaas nog niet kunnen vinden.



Reacties

  1. Erg handig om een foto van de parkeerplek te maken! Hopelijk ging je sollicitatiegesprek goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes