Mijn week in foto's | 13

Deze week was er opnieuw ruimte om nieuwe spullen te gaan ophalen voor ons huisje, maar ook zag ik voor de eerste keer terug wat meer vrienden en konden we samen afspreken om iets te gaan drinken. Ik was vergeten hoe fijn ik het vind om zo een avondje gezellig samen te zitten met elkaar.


Boek lezen in de auto

Maandag: Ik moest mama voeren naar het ziekenhuis vandaag. Het zou niet lang duren en dus besloot ik in de auto te wachten tot ze terug was. Ik nam het boek 'Groeten uit transitië' mee en kwam weer allerlei nieuwtjes te weten over moestuinen.


Jeugdhuis vergadering

Dinsdag: Onze eerste jeugdhuisvergadering na de hele crisis was terug een feit. We konden op zoek naar leuke ideeën om de komende weken terug wat leven in ons jeugdhuis te brengen en eventueel een beetje schade in te halen van de afgelopen weken. We hebben alvast enkele leuke concepten klaarstaan.!


Ontwerp flyer Over-Hoop

Woensdag: Ik mocht de nieuwe flyer ontwerpen voor Over-Hoop, een organisatie voor ouders van en de verkeersslachtoffers zelf. Zelf was ik al heel tevreden over het resultaat en wanneer blijkt dat de klant dat ook is, kan mijn dag niet meer stuk.


Rode tweedehands Formica stoelen

In de avond mocht mijn vriend in Kortrijk drie rode tweedehands stoelen gaan ophalen die ik gekocht had. Nu hebben we al witte, lichtblauwe en rode stoelen voor aan onze tafels en dus al een heel mooi begin. We hebben nu voldoende stoelen, maar gaan toch nog verder op zoek naar andere kleuren om onze collectie aan te vullen.


Kaarsresten

Donderdag: Ik had online een hele hoop kaarsresten gevonden die iemand weggaf om er nieuwe mee te gieten. Dit leek ons een leuk projectje om een heleboel buitenkaarsen van te maken voor in ons nieuwe huisje en dus gingen we deze gaan ophalen. Aangezien we zoveel interesse toonden kregen we er ook nog wieken, een mal en andere producten bij om kaarsen te gieten. Zo blij mee.!


Quiche met zalm, dille en gryère

Vrijdag: Eerste en enige nieuw recept van deze week, namelijk quiche met zalm, dille en gryère van Libelle lekker. Deze bleek héél lekker te zijn en ook met veel meer smaak dan dat wij vroeger altijd quiche maakten. De overschot werd koud opgegeten en ook dat was zeker lekker.


Rokjes passen

Ik ben in de laatste drie maanden 10kg afgevallen en begin dat nu echt heel duidelijk te zien aan mijn kledij. Links is een rokje die ik twee zomers geleden niet kon dragen. Ik had hulp nodig om aan te doen en zat vast eenmaal ik erin geraakt was. Rechts is het laatste rokje die ik kocht en nu echt te groot om nog te kunnen dragen.


Picknicken in het park

Zaterdag: Over de middag ging ik samen met een vriendin picknicken in het park. Het was voor mij de allereerste keer ooit dat ik op deze manier ging picknicken met allemaal op voorhand klaargemaakte hapjes. Het was een héél gezellige middag en zeker voor herhaling vatbaar. Ik testte noedelsoep to-go uit en dit bleek echt een succes te zijn.


Tweedehands gietijzeren kookpot

In de namiddag passeerde ik nog even langs de kringwinkel en ik deed er een koopje waar ik echt heel blij mee was. Ik vond een gietijzeren kookpot voor maar €12. Deze zal bij ons heel veel gebruikt worden om maaltijdsoepen te maken, maar ook voor bv. varkenswangetjes en andere stoofpotjes.


Geocachen in Machelen

Zondag: Samen met mama en papa trok ik naar Machelen, waar we samen een geocache tochtje deden. We konden alle caches vlot vinden en wandelden zo een mooi toertje van rond de 6km.




Reacties

  1. Wat een heerlijk week vol uiteenlopende dingen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tien kilo er af! Dat hoor je niet zo veel. Meestal hebben mensen juist meer kilo's door de coronacrisis.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes