Mijn week in foto's | 11

Op werkgebied was dit een leuke week. Ik mocht terug bij klanten langsgaan voor fysieke briefings en bracht een bezoekje aan een nieuwe klant. Naast werken heb ik ook deze week terug enorm genoten van het mooie weer en was ik dus heel vaak buiten én zelfs in het zwembad te vinden.


Kleurestalen verf

Maandag: Ik moest in de Hubo iets halen en kon het niet laten om al eens naar de kleurstaaltjes te kijken voor muurverf. De ideale kleuren die ik voor ogen heb zaten er niet bij, maar deze komen wel al aardig in de buurt.


Enveloppe met drukproeven

Woensdag: proefdrukken ophalen vind ik altijd héél spannend. Een drukwerk kan er soms helemaal anders uitzien op verschillende papiersoorten, waardoor ik het bv. bij geboortekaartjes heel belangrijk vind dat de klant eerst een gedrukte versie te zien krijgt alvorens het ontwerp definitief goed te keuren.


Zak met werkspullen in

Donderdag: voor het eerst in lange tijd mocht ik terug bij een klant langsgaan voor een briefing. Uiteraard lukt dit ook via mail of videocall, maar ik blijf toch voorstander van een fysiek bezoek. Ik vind dit onderdeel namelijk een tof aspect van mijn job, aangezien ik op die manier veel verschillende bedrijfsculturen leer kennen en heel uiteenlopende persoonlijkheden.


Gevel met ramen

Vrijdag: vandaag had ik een afspraak bij een nieuwe klant. Dit belooft een heel leuk project te worden, omdat het ook voor mij nieuw is. Ik mag de belettering verzorgen van de ramen in bovenstaande gevel.


Aankopen Blokker uitverkoop

De Blokker verandert van naam in België waardoor het grote uitverkoop is. Vorige week had ik samen met mijn vriend al een oventje en tapijtje gekocht, maar vandaag ging ik nog eens terug met mijn mama. Ik vond terug wat leuke spullen en was zeer tevreden met de mooie kortingen.


Yoghurtmaker Moulinex

Deze yoghurtmaker staat al jaren op zolder en is van toen mijn mama nog thuis woonde. Ik wou deze graag eens uitproberen en het is een succes. Toen ik de potjes yoghurt eruit haalde om in de frigo te plaatsen vond ik hem er wat vreemd uitzien doordat er veel vocht bij zat. Ondertussen heb ik al drie ochtenden van de zelfgemaakte yoghurt gegeten en ik vind hem echt lekker. Deze gaat dus niet terug naar de zolder verhuizen.


Oud schoolbankje

Dit leuke schoolbankje mocht ik in de avond gaan ophalen bij een vriendin. Helaas hebben wij in ons huurhuisje geen plaats om dit mooi te etaleren, dus het zal nog eventjes op zolder moeten tot we een groter huis hebben waar we deze een mooi plaatsje kunnen geven.


Spelen in het zwembad

Zaterdag: in de namiddag leek het wel zomer en genoten wij volop in de tuin. Ik speelde lange tijd met mijn neef zijn dochtertje in het zwembad, waar we golven en krabben moesten trotseren volgens haar beeldige fantasie.


Zwembad tussen kruidenpotten en bloemen

Zondag: ook vandaag dobberden wij rond in het zwembad. 's Avond genoten we van een lekkere barbecue met uitzicht op het zwembad die heerlijk omringd is met allemaal kruidenpotten, bloemetjes een aardbeiden. Dit zicht vind ik echt fantastisch.


 



Reacties

  1. Een fysiek bezoek is toch echt anders. Videobellen is vaak prima maar het is geen vervanger voor alle aspecten van een baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg dat je de raam belettering aan mag brengen bij een klant, jouw werk is heel afwisselend volgens mij en wat is het toch genieten hè dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke week, het zwembad ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Boeken - 50/50 moorden

Low budget | uitgaven juni

Bakken - Mueslikoekjes