Mijn week in foto's | 9

Een week zonder veel bijzonderheden. Ik kreeg terug wat meer opdrachten binnen voor mijn werk, waardoor ik daar dus voornamelijk mee bezig was. Naast werken ging ik uiteraard ook terug wandelen en genoot ik van het mooie weer en zoveel mogelijk buiten zijn. Ook testten wij terug enkele nieuwe receptjes uit die allemaal geslaagd waren en met smaak gegeten werden.


Maandag: Vandaag was ik de hele dag aan het werk. Ik werkte onder andere aan een geboortekaartje en een flyer, waarbij ik nog feedback moest verwerken van de klant. Het grootste project van deze dag was een nieuwsbrief. Het was al behoorlijk lang geleden dat ik met Mailchimp gewerkt had, dus ik begon de dag met wat opfrissingswerk.



Dinsdag: We testten al meteen een nieuw receptje. We maakten gebakken bloemkoolrijst met gehakt, wortel en tuinerwten, volgens een recept van Elle eten. Tijdens het koken hadden we wat schrik dat dit droog zou worden, maar dat bleek alles behalve te kloppen. In het vervolg zouden we het gehakt wel wat langer laten bakken, zodat deze meer smaak heeft.



Woensdag: Ik poste deze week een geboortekaartje op maat op mijn Facebook en Instagram. Het kaartje van Mathis werd volledig naar de wensen van de ouders gemaakt. De kinderkamer zou een jungle-thema krijgen en dit wilden ze heel graag doortrekken in het geboortekaartje, zonder dat het te illustratief en te druk werd. 



Onze bibliotheek werkt in deze tijd met een afhaalsysteem. Onlangs deed ik een aankoopsuggestie welke ondertussen aangekocht werd en ik mocht die vandaag gaan ophalen. Ik ben na het werken dan ook meteen in dit boek gedoken. Ik heb nog niet zo veel gelezen, maar tot nu toe wel al interessante dingen gelezen.

Donderdag: Vandaag had ik een gewone werkdag. 's Avonds ging ik even langs bij mijn neef voor een aperitiefje, aangezien daar een jarige in huis was. We zaten de hele tijd buiten (dit vinden we het veiligste nu), maar hadden toch een dekentje nodig aangezien het niet meer heel warm was. Wel was het heel fijn om elkaar terug te zien. Het was namelijk al geleden van voor de maatregelen.



Vrijdag: Ik ging voor de eerste keer terug zelf naar de winkel sinds de maatregelen. De wachtrijen leken lang te zijn, maar uiteindelijk ging alles heel vlot en moest ik nergens lang aanschuiven. In de kringwinkel vond ik enkele spulletjes voor ons nieuwe huis die ik heel graag al wilde kopen. Het zijn één voor één projectjes waar nog kleine aanpassingen of herstellingen moeten aan gedaan worden, maar dat vind ik net heel fijn. Deze kringloopprojectjes mogen jullie dus binnenkort op de blog verwachten.



's Avonds aten we een kip pesto tosti volgens een recept van lekker & simpel. Deze vonden wij héél lekker en zullen we dus zeker en vast nog maken.



Zaterdag: Eerder deze week had ik enkele curverboxen gekocht, dus ik ging ik in mijn kamer aan de slag om verder op te ruimen. Ik kwam tot de conclusie dat ik cursusblokken en schriften heb voor de rest van mijn leven.



Zondag: Aangezien het mooi weer was haalden wij nog eens de babrbeque uit en probeerde ik een nieuw receptje uit voor gemarineerde kippespiesjes. Ik volgde een recept van Mind Your Feed en het was echt een succes.! Ik miste absoluut geen ribbetjes of andere 'vettige' vleesjes die ik normaal bij een barbeque zou eten en dit zal dus zeker vaker gemaakt worden.



Nadat ik een beetje in de zon gelegen had besloten we nog een wandeling te maken. Ook mijn mama ging vandaag mee en we kozen voor een bewegwijzerde wandeling in Zingem, namelijk de Wannelappers wandelroute. Een mooie route van 9,5km langs voornamelijk trage wegen en een groot deel tussen de velden door.


Reacties

  1. OEHF die tosti ziet er zo mega lekker uit!!! Dit ga ik onthouden! Krijg er gelijk trek van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. opruimen !! heerlijk en dat gaat ook op voor je receptjes, dat lijkt me erg lekker allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij aten gisteren ook bloemkoolrijst. Ik maak er dan nasi van. Ik vind het echt ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook heel erg benieuwd naar bloemkoolrijst, schijnt ook heel makkelijk zijn om te maken. Je hebt me weer op ideeen gebracht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes