Mijn week in foto's | 8

Dit was onverwacht écht een heel spannende week voor mijn vriend en mij. Zoals je eerder kon lezen in mijn blog over onze huizenjacht, zijn wij al even op zoek naar een huurhuisje waar we zullen gaan samenwonen. Nu, deze week hebben wij huizen bezocht en hieronder kan je onze bevindingen lezen.


Huurhuis Oudenaarde

Tijdens het weekend had ik een tof huurhuisje gezien online en een mailtje gestuurd dat wij heel graag op de wachtlijst wilden om het huis te gaan bezoeken. Maandagochtend kreeg ik al een telefoontje, met de vraag of wij die avond al konden langskomen voor een bezichtiging. Mijn vriend moest werken tot laat, dus ik ging samen met mijn papa. Op die manier kon ik al een eerste indruk krijgen, en indien ik het leuk vond een tweede afspraak maken waarop we samen konden gaan kijken. Al snel bleek dat ik fan was van dit huis. 



Dinsdagavond ging ik alweer een ander huis bekijken, terug samen met mijn papa om dezelfde reden. Tijdens de rondleiding in dit huis was ik alweer behoorlijk enthousiast. Het was namelijk dicht bij huis en had voor ons budget vrij grote ruimtes. Ook hier maakte ik meteen een nieuwe afspraak om samen met mijn vriend terug te komen. Al begon ik in de avond wel te twijfelen.



Het eerste nieuwe recept die ik deze week uitteste was groene groente mac 'n cheese, die ik gevonden had op foxilicious. We vonden het lekker, maar geen topper. Als ik het nog eens maak zou ik er meer kaas doorheen gooien om wat extra smaak te krijgen. 



Ook woensdag een nieuw recept. Thaise rode curry noedelsoep van Damn Delicious. En wauw, lekker was het zeker.! Ik eet absoluut niet graag koko's, net zoals mijn papa. Ik durf dan ook niet graag recepten te maken waar koko's in gebruikt wordt, uit schrik dat ik het absoluut niet lekker zal vinden. Bij dit recept heb ik het er toch eens op gewaagd, aangezien ik wel heel graag noedelsoepen eet. De smaak van koko's zit er lichtjes in, maar op een heel zachte manier. Het stoorde mij dan ook helemaal niet en ik vond het super lekker. Beste recept die ik in de laatste weken uitgeprobeerd heb.!

Donderdag ging ik samen met mijn vriend voor de tweede keer langs in de huizen die ik eerder deze week al met mijn papa was gaan bekijken. Ik sliep ondertussen al 3 nachten heel slecht doordat ik er de hele tijd mee bezig was en dus was ik heel opgelucht dat we eindelijk samen konden gaan kijken. Die avond nog maakten we een beslissing en op vrjdagochtend heb ik gebeld om ons kandidaat te stellen voor een van de huisjes.



Zaterdag was het terug heel mooi weer. In de namiddag genoot ik van het zonnetje in mijn hangmat, in de hoop dat mijn melkflessen ook een beetje bijkleuren. Wat later in de namiddag ging ik samen met papa wandelen in Nokere. Ik had eerst niet gezien dat het een vijver was, maar bovenstaand plaatje vond ik zo'n mooi beeld.! De vijver zag er zo natuurlijk en mooi uit door het groene oppervlak. Al weet ik niet goed wat er precies het groene laagje vormt...



Zaterdag kreeg ik ook mijn nieuwe oorbellen binnen. Ik bestelde deze meer dan twee maand geleden via AliExpress, maar door de huidige situatie zijn deze dus een pak langer onderweg geweest dan voorzien. Deze waren het wachten waard en ik ben er heel tevreden mee.



Ook zondag terug een iets langere wandeling op de planning. We verplaatsten ons naar Machelen, en volgden daar de wandeling 'Langs de Leie tussen Machelen en Deinze' die ik had gevonden op RouteYou. Een mooie wandeling van ongeveer 11km die voornamelijk langs onverharde wegen loopt. Zoals aan de foto's te zien is hadden we het zonnetje helaas niet mee, er vielen zelfs af en toe wat druppels. Maar het weer kond e pret niet bederven en wij genoten van de wandeling.


Reacties

  1. Ik kn me voorstellen dat je een aantal nachten onrustig hebt geslapen vnawege t hele huizengebeuren, dat geeft een hoop onrust he. Wel lekker om dan even in de hangmat in t zonnetje te kunnen chillen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je fan bent van dat huis, het ziet er prachtig uit!

    Jeetje, das wel erg lang twee maand wachten op oorbellen, maar ze staan je er mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes