Bewegen in april

In april deed ik mee aan een Challenge op Strava. Het was de bedoeling om tijdens de maand april minstens 15u te wandelen. Dit bleek makkelijk haalbaar te zijn nu ik zoveel thuis ben en zoals te zien in mijn resultaten hieronder heb ik die 15u mooi overschreden. Zoals verwacht was het dus perfect haalbaar.

1.398 minuten
23u20

128,75 km

Anders dan vorige maand, mochten we nu ook al met de fiets verplaatsingen doen om in een andere buurt te gaan wandelen. We hebben dit dan ook een paar keer gedaan, aangezien we hier in de buurt zowat elk straatje al eens in beide richtingen hebben gedaan. Eén van de wandelingen waarvoor we ons verplaatsten was de Rooigemsebeek. Een fijne wandeling van 13 km door de dorpjes Mullem, Wannegem, Lede en Huise die voornamelijk langs trage wegen loopt. Dit was een fijne uitgestippelde wandeling en we raden deze zeker aan.!





Buiten het wandelen, heb ik enkel één workout gedaan. Ik danste een half uurtje aan de hand van 2 Youtube filmpjes van Pamela Reif. Een half uurtje lijkt niet veel, maar ik was toch toe aan een douche erna.! 

Ik deed wel een poging om te gaan skeeleren... Maar tijdens het oefenen op het terras bleek dat de wieletjes helemaal kapot zijn door ouderdom en er braken stukjes af. Nu ben ik dus aan het twijfelen of ik nieuwe wieletjes zou bestellen, of ineens nieuwe skeelers. Deze skeelers zitten namelijk niet zo goed, maar ik ben ook niet zeker of ik dit wel vaak en graag zou doen en of het dus de centjes waard is of niet om nieuwe te kopen.

In mei zou ik graag elke dag minstens 6000 stappen halen. Dit klinkt zo weinig, maar als grafisch ontwerper heb ik een zittend beroep en doe ik dus gedurende de dag niet veel stappen. Indien jullie tips hebben om toch doorheen de dag eenvoudig al wat meer stappen te zetten, hoor ik het graag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Boeken - 50/50 moorden

Low budget | uitgaven juni

Bakken - Mueslikoekjes