Mijn week in foto's | 5

Aan mijn foto's te zien heb ik deze week niet zo veel bijzonderheden gedaan. Al had ik eigenlijk wel gewoon een fijne week en weekend. Op sommige momenten mis ik het wel om eens met iemand anders te kunnen praten dan met mijn ouders, maar al bij al klaag ik niet en weet ik nog altijd mijn dagen goed te vullen.



Op paasmaandag organiseerden wij met ons Jeugdhuis belspelletjes via Facebook Live. Het bleek erg populair te zijn en veel mensen hadden zin om nog eens nostalgisch mee te doen met de belspelletjes.



Deze week teste ik terug twee nieuwe receptjes uit die ik eerder had opgeslaan, beide had ik gevonden op Libelle lekker. Dinsdag maakte ik de pappardelle met gehaktballetjes. Aangezien we geen pappardelle konden vinden in de winkel hebben we deze met tagliatelli gemaakt. Dit bleek super lekker te zijn en het zal hier zeker nog eens opnieuw gemaakt worden.! Al zouden we in het vervolg wel wat meer kuiden aan het gehakt toevoegen.

Woensdag maakten we nasi goreng met broccoli, ham en ei. Tijdens het koken had ik wat schrik dat het te droog zou worden, maar door op het einde de sojasaus toe te voegen bleek dit niet het geval te zijn. Het was voor ons de eerste keer dat we broccoli gingen roerbakken in de plaats van koken, maar ook dat bleek een succes te zijn. Ook dit recept zal dus nog opnieuw gemaakt worden.


Ik heb verschillende kledingstukken die ik wel nog draag, maar waar ik eigenlijk toch niet meer zo blij van wordt. Ik maakte dus een profiel aan op Vinted, zodat ik in het vervolg deze kledingstukken kan toevoegen wanneer ik merk dat ik het niet meer hoef. Dit rokje vind ik bv. net een beetje te lang, maar ik vind het zonde om een nieuwe jeansrok te kopen terwijl deze nog in mijn kast hangt.
Op Vinted kan je mij vinden onder lpoth.




Mijn papa bracht nieuwe stokjes mee voor in de moestuin. Sommige zaken zoals munt zijn moeilijk uit elkaar te halen na een tijdje wanneer je verschillende soorten hebt, dus is het handig wanneer er een stokje bij zit met de benaming. 



Als grafisch ontwerper vind ik het oprecht heel fijn om mijn ontwerpen tegen te komen in publicaties of in het straatbeeld. Toen ik tijdens onze wandeling op zondag dit immobord tegenkwam, maakte ik dus uiteraard ook een foto. Enkele weken geleden kreeg ik hiertoe namelijk de opdracht en het was voor mij de eerste keer dat ik een dergelijk bord mocht ontwerpen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes