Bewegen in maart

Ik deed mee aan de 30-30 uitdaging: 30 dagen, 30 minuten, bewegen in het groen. Deze liep van 7 maart tot en met 5 april. 29 van de 30 dagen ging ik op pad om te wandelen, dus 1 dag heb ik overgeslaan wegens te veel regen. Ik ben dus niet helemaal geslaagd, maar heb hierdoor wel heel wat kilometers op de teller staan in maart.

1.590 minuten
26u30

138,81 km

Een groot deel van deze wandelingen was rondom ons huis, aangezien we ons in België niet meer mogen verplaatsen met de wagen om elders te gaan wandelen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik heel wat nieuwe straten heb ontdekt en mooie plaatsen heb leren kennen.




Naast het wandelen deed ik niet veel andere sportieve activiteiten. Eén keer ben ik er in geslaagd een workout te doen, maar ik was zo stijf de dagen nadien dat ik de moed nog niet vond dit nogmaals te doen. Volgende maand beter.

In april ga ik een nieuwe wandel-uitdaging aan, eentje vanop Strava. Het is de bedoeling om tijdens deze maand minstens 15u te gaan wandelen. Dat is een pak minder dan vorige maand, maar het is uiteindelijk toch wel weer een half uurtje per dag. Het lijkt mij perfect haalbaar, maar je weet maar nooit :).

Reacties

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes