Mijn week in foto's | 1

Ik heb besloten om hier de komende tijd nog eens wat posts te plaatsen. Ondertussen zijn er allerlei dingen anders dan vroeger in mijn leven, maar bloggen lijkt me nog altijd fijn. Binnenkort zal ik even mijn huidige situatie schetsen, maar laten we starten met enkele foto's van het voorbije weekend.




Vrijdag maakte ik zelf pizza's. Ik kocht wel gewoon de bodems, maar ging zelf aan de slag met het beleggen. Aangezien ik zelf geen tomaten lust ging ik voor een pizza bianca met mozarella, rucola, parmaham, pijnboompitjes en parmezaan. Terwijl ik voor mijn ouders eentje met passata, mozarella, ham en champignons maakte. Het was de eerste keer dat ik deze zelf maakte, maar het was zeker geslaagd én voor herhaling vatbaar.!



Zaterdag ging ik in de namiddag wandelen met mijn papa. Sinds deze maand gaan wij elke dag een half uurtje wandelen 's avonds, maar vandaag was het heel mooi weer dus besloten we een iets langer tochtje te doen. In eigen streek gingen we een uurtje wandelen en genoten we van de vele mooie wegen die we bewandelden.



Ondertussen werk ik als freelance grafisch ontwerper, en ik vind het telkens zo leuk om eigen ontwerpen tegen te komen. Dit ontwerp in een reclameboek mocht ik ontwerpen voor HBP Bouw. Het nieuwe seizoen van 'Een frisse start met VTwonen' wordt hier terug op de voet gevolgd en ik ben meestal erg verbaasd over de mooie ruimtes die de twee zusjes hierbij creëren.



Ook op zondag terug een langere wandeling op de planning, samen met mijn ouders. Deze keer stapten we de Kordaalroute, een mooie groene route in Nokere van zo'n 6 km. Het zonnetje had duidelijk niet enkel ons naar buiten gelokt, want we waren zeker niet de enige die deze route gedaan hebben op zondagnamiddag.



Het was een heel fijne wandeling met een stralend zonnetje. Als afsluiter ging ik nog even op ons terras zitten buiten met een goed boek en een frisse gin tonic. Helaas koelde het heel snel af van zodra de zon onderging en verhuisde ik dus na een half uurtje al terug naar binnen.


Het was een heel rustgevend weekend. Het valt me dan ook op dat ik tijdens het weekend minder moeite heb met het quarantaine-gedeelte rond het Coronavirus. Het was een weekend zonder stress en zonder 'moeten'. In een gewoon weekend zou ik zeker niet zo vaak gaan wandelen zijn en had ik minder genoten van de kleine gelukkige momentjes die mijn pad kruisten. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes