Boekenlijst 2015


Ik ben weer helemaal in de stemming om boeken te lezen. 
Van kleins af aan was ik een boekenwurmpje, maar naarmate ik meer moest studeren voor school werd het lezen langs de kant geschoven. Ik bleef lezen, maar aan een gestaag tempo. 
Maar nu heb ik het plezier van boeken lezen volledig teruggevonden en heb dus al een aardig lijstje van boeken die ik in 2015 gelezen heb.

Annabelle - Hoer
Marina Chapman - Kind van het oerwoud
Kay West - Het meisje dat uit het duister kwam
Gayle Forman - Vuurvliegjes
Helen Vreeswijk - Promille
Samira Bellil - Ontsnapt uit de hel
Delphine De Vigan - Dagen zonder honger
Emke Rientsma - Blues in F
John Boyne - De jongen in de gestreepte pyjama
Ina Van Der Beek - Afscheid
Steve Mosby - De 50/50 moorden
Tammara Webber - Makkelijk
Suzanne Young - Het programma
Dirk Bracke - Het uur nul

Daar waar ik eerst altijd waargebeurde verhalen las ben ik nu andere genres aan het opzoeken. Zo vond ik Blues in F heel leuk om tussendoor eens te lezen (een young adult boek) en genoot ik ten volle van de spanning in de 50/50 moorden. Ik ga nu voornamelijk afwisselen tussen verschillende genres en dan zie ik vanzelf wel wat mij het meest aantrekt.

Van de laatste 4 zal nog een recensie verschijnen hier op mijn blog.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Boeken - 50/50 moorden

Low budget | uitgaven juni

Bakken - Mueslikoekjes