Naaien - Eerste rokje ooit!


Eindelijk heeft het al de vorm van een rokje.

Een paar maanden geleden, tijdens mijn examens, kocht ik op het stoffenspektakel twee stofjes. Eén daarvan moest een rokje worden. Na mijn examens begon ik eraan, maar het project heeft lang stilgelegen. Vorige week vond ik eindelijk de tijd om verder te doen en tadaaa, het lijkt al op een rokje ondertussen.

Ik vind het op zich wel een leuk rokje, maar het valt niet mooi. Het lijkt alsof de zoom onderaan te stijf is voor het stofje waardoor ik soms uitstekende punten krijg... Ik ben nu dus nog op zoek naar een manier om dit op te lossen.




Nu de vrees overwinnen om te knippen in mijn stof voor het kleedje.

Reacties

  1. Hi Lotte, I emailed you yesterday because you won the book Papercraft Christmas via my All Things Paper blog giveaway. Please check your spam or email me today at ann.b.martin@gmail.com so I can collect your mailing address and have the book sent to you. If I don't hear back today, I'm sorry, but I'll need to draw another winner.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes