Snail mail


Al een tijdje geleden kreeg ik een briefje van Ellen. Ik stuurde haar eerder een snailmail via TJP en zij vond deze leuk genoeg om te antwoorden (wat niet verplicht is bij TJP).

Op de enveloppe hing een leuke vlinder, welke ondertussen niet meer aan de enveloppe hangt maar aan mijn rugzak.


Verder had Ellen een lange brief geschreven die ze verspreid had over verschillende kaartjes met op de achterkant quotes en tekeningen. Ik vermelde namelijk in mijn beschrijving dat ik quotes leuk vind en vond het een leuke verrassing dat ze hier iets mee gedaan had. 





Ook zat er nog een magneetje in, welke mijn To Do lijstje omhoog houdt tegen de frigo.


En superschattig, een klein lief kaartje in een envelopje.



Dankjewel Ellen !




Reacties

  1. Wat een leuke snailpost heb je ontvangen via TJP. Je boft maar weer.
    Een fijne zondag toegewenst
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke brief heb je ontvangen! Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Boeken - 50/50 moorden

Low budget | uitgaven juni

Bakken - Mueslikoekjes