Snail mail

Tijdens het studeren door heb ik even verder gewerkt aan enkele snail mails die half afgewerkt in mijn kast lagen. Ik heb er twee volledig af kunnen werken. Die van Ines is inmiddels al aangekomen, die van Sarah doe ik vandaag nog op de post.
Vorige week kreeg ik zelf een snail mail van ines welke super leuk was. Vooral de zelfgemaakte kaart met de giraf op vond ik geniaal, ook de manier waarop deze in elkaar geknutseld is vind ik leuk. Een ideetje die ik zeker zal onthouden.!


Inkomende post 

van Ines



Uitgaande post

naar Ines




naar Sarah






Reacties

  1. Leuke dingen heb je gemaakt maar ook gekregen. Snailmailen is zo leuk! Een verrassing op je deurmat en genieten maar bij een kopje heerlijke thee

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Boeken - 50/50 moorden

Low budget | uitgaven juni

Bakken - Mueslikoekjes