Fotografie - contest

Velen onder jullie kennen waarschijnlijk wel de foto contests die overal op het net te vinden zijn. Bij deze introduceer ik ze ook op mijn blog...

Ik hou van fotograferen maar weet vaak niet wat ik voor de lens kan plaatsen, dus vind ik het fijn om met uitdagingen te werken. Vele van die uitdagingen bestaan er uit om elke dag rond een nieuw thema te gaan fotograferen, maar dit lijkt me een beetje van het goede te veel en ik vind hier ook geen tijd voor. Dus ik probeer elke week rond een thema te werken... Soms zal het voorvallen dat ik meerdere geslaagde foto's schiet rond een onderwerp en soms zal dit maar één foto zijn.

Hierbij plaats ik het eerste lijstje waar ik rond wil werken, dus als alles goed loopt staat volgend week het resultaat van de eerste opdracht op mijn blog.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes