Mijn week in foto's | 2

Net zoals bij veel mensen was het ook voor mij een rustige week. Maar, het is niet omdat het een rutige week was, dat ik er niet heb kunnen van genieten uiteraard :).



Als gevolg van het virus heb ik geen lopende opdrachten meer. Wel probeer ik nog steeds mijn tijd heel nuttig te besteden, en dit aan de hand van weekdoelen. Het doel van deze week was om mijn website verder te ontwikkelen en de content klaar te zetten. Dagelijks heb ik hieraan gewerkt, met als gevolg dat mijn website nu grote stappen vooruit heeft gemaakt en ik kan beginnen nadenken wanneer en hoe ik deze online zal plaatsen.



Het was deze week heel mooi weer, en dus besteedde ik één van mijn pauzes met het zaaien van een volgend bakje. In de vorige bakjes zijn nog niet veel tomaten, pepers en paprika's uitgekomen, dus heb ik nu voornamelijk die opnieuw gezaaid. Hopelijk gaan deze beter ontkiemen.



Tijdens een andere pauze ging ik flink knippen in enkele kruidenplanten in de tuin. Ik oogste heel wat tijm en rozemarijn, die allebei in de voedseldroger gingen om te drogen. Op die manier gooien wij niets weg van onze kruidenoogst én wanneer we te veel gedroogde kruiden hebben delen we uit aan vrienden en familie. 



Nu we allemaal wat meer binnen zitten startte ik ook een nieuw haakproject. Ik ben aan de slag gegaan met een haakpatroon van Juf Sas, namelijk de Betsy sjaal. Ik hou niet echt van een ronde sjaal, dus doe ik wel een kleine aanpassing om er een rechte variant van te maken. De wol komt uit mijn voorraadbak, aangezien ik eerst die wat wil opmaken alvorens nieuwe te kopen.



Tijdens het weekend vind ik het fijn om af en toe iets te bakken. Deze week werden het havermoutkoekjes met chocolade volgens een recept van de KVLV. Ik maakte deze al eerder en ze zijn telkens heel lekker.! Ook eenvoudig en snel te maken tussendoor.



Ook nu we niet meer op verplaatsing mogen gaan wandelen, blijf ik volhouden om dagelijks minstens een half uurtje te gaan wandelen. Aangezien ik tijdens het weekend wat meer tijd heb probeer ik dan wel wat langer buiten te zijn. De afgelopen twee dagen was er heel veel wind, maar ook dat maakt een wandeling op zijn manier terug uniek.



Na een wandeling met heel veel wind kroop ik in de zetel onder een dekentje met een nieuw boek. Normaal leen ik altijd boeken uit de bib, maar aangezien dat nu niet kan nam ik er eentje uit mijn eigen voorraad. Ik heb deze nog niet eerder gelezen en ben dus heel benieuwd of het iets voor mij zal zijn. Ik kreeg het boek namelijk van iemand die het al uit had en dus weg zou doen.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes