Haken - Sjaal

Mijn allereerste gehaakte sjaal is eindelijk af! 

Ik heb er lang over gedaan om deze te maken, ongeveer 6 maand heeft deze op de haaknaald gestaan. Dit kwam omdat ik tussendoor ook een sjaal voor mijn vriendje heb gebreid, en ik heb ook nog eens examens gehad.

Het is de allereerste keer dat ik zoiets groot haak. Ik heb eerder al amigurumi's en een kussensloop gemaakt, maar die zijn toch een pak kleiner. Ongeveer in de helft had ik toch even een dipje. Ik was toe aan iets anders. Het duurde nu al lang genoeg.

Maar wat ben ik blij dat ik heb doorgezet. Ik ben super blij met het resultaat en ik zal hem dus ook vaak dragen.




De sjaal is gehaakt met Royal van de Zeeman: donkerblauw, rood, lichtgroen, paars, cyaan.
Van elke kleur heb ik ongeveer 1 bol gebruikt (100g).

Reacties

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes