Haken - CAL 2015

Al meerdere malen zag ik verschillende foto's passeren van mooie kleurrijke dekens en nu ga ik ook eindelijk de uitdaging aan. Ik heb nog een paar bollen wol liggen in felle zomerkleurtjes en ik wist eigenlijk niet goed wat ik hiermee verder nog kon doen, tot ik op het idee kwam de CAL 2015 te gaan proberen. 




Ik begin gewoon met haken tot de bollen op zijn die ik hier liggen heb en dan zie ik wel of ik nog wol bij bestel om verder te gaan of niet. Het wordt namelijk de eerste keer dat ik een groot project haak en ik weet dus nog niet of dit wel iets voor mij is. 





Na een dagje rustig tussendoor haken is week 1 af. Ik vind het er al heel leuk uitzien en heb op zich niet zo veel problemen ondervonden met het patroon. Ik ga dus zo verder met week 2.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes