Haken - kussen


Het is dan wel helemaal nog niet klaar, maar toch ben ik fier op mezelf dat ik al zo ver ben geraakt. Ik geef namelijk nogal snel op wanneer iets te lang duurt.

Ik had overlaatst nieuwe bollen wol gekocht in heel opvallende kleurtjes en al snel wist ik wat ik er wou mee maken, namelijk een kussen van granny squares. Hier thuis wordt ik nogal raar bekeken wegens mijn 'oubollige' smaak, maar ik ben er nu al helemaal weg van. Dat kussen krijgt later zeker en vast een plaatsje in mijn eigen huisje.




Ondertussen heb ik er al nog een paar gemaakt zodat ik er nu 13 heb, dus nog 3 te gaan.
Ik heb nog maar 2 granny's aan elkaar gezet, maar ben nog niet overtuigd of dit wel de juiste manier is, dus ik ga nog op zoek naar een andere methode om dit te doen...

Nu de granny's bijna af zijn merk ik dat ik nog véél wol ga over hebben, iemand een ideetje wat ik met de overschot zou kunnen doen.? Misschien een andere soort kussen.? Laat het gerust weten bij de reacties, ik hoor het graag.

Ik probeerde eerder al een onderzetter te maken, maar daarvoor is deze wol blijkbaar te dik En ik maakte ook nog foutjes met het dichtmaken van de kring telkens, daar zie je altijd een opening zitten.




Reacties

  1. Wat een vrolijke granny's, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Het blijft lastig als je rondjes haakt dat je altijd de opening ziet, ik heb daar zelf ook altijd last van. Ik kan je helaas niet met een oplossing hiervoor helpen. :-((
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben al blij dat ik niet alleen ben met dat probleem :p.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Low budget | uitgaven juni

Boeken - 50/50 moorden

Bakken - Mueslikoekjes