Gewonnen!


Woehoe, eerder plaatste ik op de pagina 'winnen' voor jullie al een linkje naar de pagina van Spurrewubsie blogt. Zij viert namelijk haar 'back in business' door twee weken lang om de twee dagen een Give away te organiseren. Gisteren zag ik op haar blog staan dat ze twee leuke stukjes tricot weggaf en daar wou ik natuurlijk aan meedoen. Ik waagde mijn kans en inderdaad, ik heb gewonnen.! Het is de eerste keer dat ik via een blog iets win...

Dit zijn de fantastische stofjes: 



Vandaag staat er alweer een nieuwe give away op haar blog... 
Allemaal meedoen is dus de boodschap.

Ik ga alvast beginnen rondkijken op Pinterest wat ik met het stofje kan doen.

Reacties

  1. Wat een leuke stofjes heb je gewonnen. En ja heel benieuwd wat je daar van gaat maken.

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Boeken - 50/50 moorden

Low budget | uitgaven juni

Bakken - Mueslikoekjes